top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 448


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

هر روز

دلـــــــتنــــگی را می بینم ..!!
 
 
با پوزخندی از کنارم می گذرد...!!!

و

یک مشت نمک بر زخم دلم می پاشد ...!

حاشا به معرفتش سراغ ما را هر روز می گیرد ....
 


نظرات شما عزیزان:

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت20:21---11 خرداد 1393
بـَعضـے وَפֿــتـآ بـآیـَـכ تـَنهـآ بـآشـے ، تَنهـآـے ِ تَنهـآ ....

تـآ مـَرز ِ اِنفجـآر بـرـے ....

اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ ـے هَمیشگـے

وـآنِــموכ ڪـُـنـے ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ ..!!


zahra
ساعت10:56---16 دی 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری خوش حال میشم به منم سر بزنی
دوست داشتی بلینک و خبر بده تا بلینکمت
منتظرتم
موفق باشی
بای تا های


taranom
ساعت23:02---9 آبان 1392
سلام خیلی وقته سراغی ازت ندارم

بیاوبم منتظرتم


♥ هیــچ کــس ♥
ساعت21:46---4 آبان 1392
منتظر هیچ دستی , در این دنیا نباش ... !

اشکهایت را , با دستهای خودت پاک کن ... !!

اینجا همه رهگذرند ....!


الهه ... نمکدون
ساعت22:22---16 مهر 1392

گاهــــے مـے مانـــے



بین بـــودن یـآ نبــــودن!



به رفتـــن که فکـــر مــے کــنــے



اتفــاقــے مــے افــتــد که منصــرف مــے شـوے...



مـــے خواهـــے بمــانــے،



رفـــتارے مــے بیـنـــے که انگـــار بــآید بــروے!


کـ ــ ــتـــایون
ساعت16:40---25 شهريور 1392


zhila
ساعت3:43---14 شهريور 1392
باران که می بارد
دلم برایت تنگ تر میشود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم و
اسمان گریه


جواد
ساعت5:01---12 شهريور 1392
سلام
وب زیبایی داری[گل]
دوس داشتی به وب من هم یه سری بزن[لبخند]
موفق باشی[گل]


ندا
ساعت0:16---9 شهريور 1392


نتـــــــــرس . . . اگـــــــر همــــــــ بخـــــواهمــــــــ از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشومـــــــــ ! گفـــــته بودمــــــــ بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ ! حـــــرفمــــــ را پس میگــیرمـــــــــ بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد!
******************
دیشب که بغض کرده بودم باز هم به خودم قول دادم من سلام می‌گویم و لبخند می‌زنم و قسم می‌خورم و می‌دانم عشق همین است به همین سادگی...
***************
اینقدر خودت رو نگیر … ! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … ! وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد … فکر نکن که فوق العاده ای !!! شاید اون کم توقعه …
**************
دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . . اینجا نه بینی کسی دراز می شود !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com